Spontana resor (?) Ojaaa ;)

Japp, idag har jag och anna vare på stan och spankulerat köpte en JÄTTE fin rosa klänning <33 och en långärmad långtröja som man kan ha till strumpbyxor jätte mysig och söt. :D Men sedan har jag ju nu vela åka någonstan på lovet så då vi sitter på Coffe house bestämmer sig Carro och anna att vi ska åka till sthlm IMORGON :D hii (a)

Så vi går hem till Anna och sätter oss o kolla på hotell men alla rum kostade från 1000:- till 2000:- per natt så vi kände njaa, men då finns de ett jätte fint vandrar hem, meen då äre slut på platser ;o så Anna kommer på att vi kan ju ringa hennes Farfar som har 2lägenheter mitt i stan i sthlm som vi kanske kan få låna ena (a) Så vi ringer och frågar, men då kanske den är upptagen ;o så vi sitter och hoppas och han är då för tiden vårat enda hopp om att komma iväg (a) För hotellet för 900:- per natt var ju Slut då vi skulle precis kolla på de (trodde vi) haha men då visar de sig sedan då vi sitter o typ böla över att livet hatar oss och vi aldrig får något tillbaka för vi som är såå goda (a) haha så säger anna vad äre där ? ;s hahaha då äre VI som lagt hotellrummet i våran "varukorg" haha xD så de hade ej blive bokat, eller hm de var ju paxat av oss xD haha duktiga tjejer. :D

Men men hur som haver åker vi buss från stan 08.15 imorgon ;) Kommer fram 12.25 i stan, går till lägenheten lämnar av oss våra grejjer sedan ska vi gå på centralbadet på spaaa <33 ooowh, mysigt :D Sedan ska vi ut och käka på fin restaurang har vi bestämmt oss där vi ska beställa in vin och vara sofistikerade (a) haha och bara MYSA :D sedan onsdagen ska vi SHOPPA SHOPPA SHOPPA :D Woohoo ;) sedan tar vi bussen halv 6 hem igen :D LÄNGTAAAAR :D:D

Nu ska jag fortsätta packa och läängta till att komma till sthlm bo egen lägenhet och lyxa till det för 2hela dagar ;)

Pusssis and goood bye ;)


haha du och jag Alfred, äventyr äventyr ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback