Helgens barnpassning

Om helger kommer lite efter men har haft ganska mkt att göra till skolan så har inte sutte vid datan sen i onsdags på ett ungefär (en vecka sedan).. Så kan ju ta helgen iaf för den var massa mys :D

Kom till alex på fredagen vid halv 9, han jobbade till 9 så jag låg i hans soffa o kollade på Idol tills han kom hem vid 20 över 9,. och då skulle vi se någon film på tv halv så vi kollade på den till halv 12 typ, sedan tog vi hans bil till Alnö där hans mamma bor =) Vi skulle vara barnvakt till hans sötnosiga småsyskon hela helgen :D När vi kom dit vid 12 gick vi o la oss nästan på engång. :) eller först var ju uppe ett tag och jag fick vääärldens sötaste blomma och en kruka som den var i som var en biil :D aooow, fick den för att jag hade tage körkortet (var ju dock ett tag sedan) men hade ju ej träffat hans mamma sedan dess typ och hon hade sagt att jag skulle få något för körkortet även fast jag sa att det inte behövdes, men den var iaf JÄTTE JÄTTEEE fiin :D

Lördagen vaknade jag iaf TIDIGARE se och häpna, JAG vaknade tidigare än alex, herreguud. hehe klockan var väl typ halv 10 eller något. :p Sédan kom hans lillabror Jonas som är 3år och sov med oss ett tag till, mysmys :DSedan klev vi upp och fixade och sådant, sedan lekte vi med barnen (linus och Jonas, de är tvillingar också var han lillasyster Amanda hemma också:p) Massa söta små syskon (a) hiii.. sedan på kvällen gjorde vi tacos också kollade vi på tv stjärnor på is, sedan skulle jag natta Jonas läste typ 4böcker haha. Sedan då jag trodde han hade somna gick jag ner och då kom han också ner. :P Men men. :D Sedan somnade han och linus då bar Alex upp dem till sängen sedan hade vi myskväll vid tv:n osådära. =p sedan blev de läggdags vid typ 02 och då vaknade linus och ville sova med oss och det fick han ju självklart. :D Mys dag var de..

Söndagen vaknade jag typ vid 05.00 och då står Jonas och kollar på mig så frågar jag "men lilla gubben vad är de?" så svara han ej, så fråga jag "vill du krypa ner och sova med mig?" då svarade han "jaáa, det vill jag." också kröp han ner brevid mig i täcket, mysgubben ;D Sedan vaknade vi typ vid 9 fast vi låg kvar till 11 någon gång. =) hehe Sedan gick vi ut och lekte med barnen på skolan nedanför där de fick gunga och jag fick putta på "Cajjo ska ge miig fart" "neeh Cajjoo ska ge MIG fart" haha typ så lät Jonas och linus. :p mina små goungar (a) Sedan gick vi till dagiset och de fick leka där fast då lekte Amanda med dem mest och jag o alex satt på en bänk och kollade på :p hehe.. Sedan hem och kolla på film o sedan blev de middag o.s.v o.s.v. :D Sedan kom hans mamma o Håkan hem vid halv 8 och då åkte vi på maxi och handlade och sedan hem till alex kollade på PrettyWoman jag somnade i soffan, sedan vid 12 kanske gick vi o la oss i sängen o soov. :)

helgen var en massa mysiiig :D och alex fick konkurrans av sina brorser som sa att jag var deras och inte alex xD hahaha.. Massa roligt hela tiden "Miiin cajjoo" (A) barn tycker verkligen om miig asså :D och jag tycker verkligen om barn, de är så söta och roliga. :p

Så har min helg vare iaf. :D Nu ska jag läsa lite och sedan ska jag skriva om tårtbakandet vi hade idag :D hiii

Pusss and good byyeeee <33


vill tillbaka till utlandeet. ;oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback