HAPPYYYY :D

UF kommer bli så jävla kalas. :D Vi fick iDag ett JAAA från Norrvidden. ;) Så Now it's on bitches. :D

Ikv blire fira med tjejorna ut o käka o myspys .. ;) åååow. :D gud vad lycklig man kan bli på 2 sek :D ohhw..

Efter käk på stan ska jag träffa alex vid 10 så ska jag bowla med han, jennifer, Fredrik, Carl och Hanna tror jag de var =)
Sedan hem o sova hos alex. :p

IDag kommer INGET kunna förstöra min happyness (a) hii

________________________________________________________________________________________________

Gårdagen var jag på stan och köpte en hög kjol och strumpbyxor, sedan var jag hemma hos Sara vid 6-9 käkade nudlar och snackade ^^ hehe.. Sedan gick vi 2hem till Alex (han bor ju trottsallt mitt emot typ 2sek ifrån) haha.. Så satt vi där o snackade sedan drog sara hem och jag o Alex kollade på tv och la oss typ halv 12 snackade och somnade väl efter 12 någon gång. =) Mysmys..

Klev upp imorrse 11.20 skulle upp halv 11 men okok.. Hm så blev panik o jag hann ej fixa något alls typ så jag blev ganska mkt less på allt ... :p hehe men han var iaf snäll o skjutsade mig o sara till stan 11.35 osedan åkte han o jobbade..

Jag och sara var på stan och där shoppade jag en ögonbryns fixare (mina ögonbryn är crazyyy, så måste koppla dem typ xD så denna var kanon) också blev de en spetts tröja från Gina, och 6st snappsglas från Indiska MASSA fina :D)
Så nu räcker de med shopping.. No moore. :p hehe..

Neeh nu ska jag hoppa iväg och sminka mig o fixa till mig, nyss duscha så är blöt i höret. :p hehe.

Bye byeeee ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback