Sent bloggande...

...men jag känner ändå att jag måste dra helgens halloween partay :p
Det var då hemma hos thoms och utan att dra ut på de hela med typ en uppstas om vad som hände så kan jag säga att de var massa roligt och trevligt, krogens tillsatts var också väldigt roligt spec då jag är så dum och säger  då jag och alla andra tjejor jag är där med får en shot var av någon utav killarna som vi satt där med.. Vad säger jag då jag drucke den:

Carro - fan denna var ju god (medans de flesta gör någon liten min)
              .... Den smaka (hmm..) LAKRIS JU :D
Killen vid bordet - ;s haha de var ju konstigt det var MINT jag beställde ^^
Carro - 8-) jahaaja, men den smakade fan lakris :D gott (a)

haha jaa hur vare med smaklökarna ? (A)

Lite bilder från kvällens upptåg:



Me (the good angel) och Kicki(Cruella deville)

Dansa Dansa runt på hela golvet ;D(anna, sofie, Anna och Jennifer)


Elin(Zorro) och Anna(the maid)


People...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback