Fotografering ;D

Idag har vi först vare på Höglunda och haffat en massa 9:or och fråga vad de ska gå på gymnasiet, sedan försökt få dem att välja sig för ekonomi ^^ haha. :P inte så jätte skoj de var ju nån som absolut ville gå IV (Y) bra att ha höga mål i lovet :P

Sedan 12.30 åkte vi bort till media huset för att träffa Micha som skulle ta kort på oss fem tjejor som har företag tillsammans ;D (Jag, Ålen, Thoms, kicki och Emma) Asså herreguud så svettig man blev ;o sjukt roligt hade vi de också :P haha.. (a) Får alla bilder efter helgen så kan väl kanske lägga upp ngn snygging bild på bdb och här eller något ^^ haha..

Sedan kom jag hem typ 5, slutade 20 över 4 sedan åkte jag på bommen och hämtade ut mina kläder och skor som komme :D Skorna var gourgeus (a) hiii, 12cm klack och massssaa snygga.. ooowh :D

Efter mitt loove med skorna o kläderna så pluggade jag matte.. -.- förjäävla sämst gick de så jag gav upp också skrev jag "uppsattsen" om då vi var i tingsrätten på besök. :) Blev väldans nöjd, har dock ej fått reda på domen än så går ju ej skriva den..

Nu blire lite tv sedan kolla i matte boken sedan Fringe på tv sedan soooova =)

Ha't braoo <33 Love C.


Mina nya skooor (a) <333


Ett stycke klänning :D <33


Och en till sycke klänning :D <33

Kommentarer
Postat av: emily

ska du :D hur coolt är de inte :D(Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback