Onsdag

Dagen har inte alls gått bra idag asså.

Imorsse vaknade jag iaf upp i skönsmon, klev upp 11 och fixade mig sedan gick jag, japp jag GICK faktiskt ner till stan ;)
Skulle hur som helst möta mamma, chrisse och pappa på tågstationen för mamma o chrisse ska till gotland med min moster och hennes barn i 7dagar. Så sa hej då åt dem, sedan drog jag o pappa på donken och käkade för jag var så jävlarns hungri (a) hehe. Efter det fick jag skjuts till stan där jag skulle vara klockan 1 och ha lite ärenden. Sedan hade jag fettiigaste köttsåren på hälarna från min nya skor så var tvungen att gå o köpa ett par nya för att ens orka ta mig fram :| Tycker inte om att ha små fötter, köpte skorna i förrgår strl 36, och nu när jag går i dem " på riktigt " så känner jag att fötterna flipper lixom, skorna är förstora! Skulle behövt kanske 35 på skorna men de finns typ inga skor som har 35. Så vad ska man göra? Lida ? Eller inte köpa skor man vääärkligen fallti för?

efter att ha bytt skor så mina fötter mådde bra gick jag till körskolan för att träna lite teori. och det gick BAJSKORVARS! Jag som vare så säker på de där o blabla också får jag hela tiden 62 eller 65rätt av 70, dåliitt less jag blev eller så efter 3gånger med dessa 70 frågor gav jag upp och tog bussen hem. Ska dit igen nästa vecka typ alla dagar och träna MASSA MASSA. Fast jag kunde alla fråger med vägregler och skyltar, hade problem med människan och bilen.. hmm ajja läsa på mera då. :)

Hemma äntligen och då gick jag ner och badade med sippo såå skönt vare svalt och underbart. Hem duscha sedan blev de tv..

Jobbar nu tors-sön ganska jobbigt men ändå roligt. näsa vecka är jag lediiig hela helgen :D Dåå ska jag vara med mina kompisar och ha de skoj, sedan är de bara 16dagar kvar nu tills vi åker utomlands :D Wiihooo ;)

Nu börjar PCD igen på tv där de ska skaffa en ny grupp och sedan börjar designar programmet, min vanliga söndag framför tv från 20.00-23.00 ;) hii

Cyaa <333

bild från den 12juli då vi var hemma hos Thomsan =)
Lycklig man var då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback