Lördag, lite ledighet några dagar.

Igår slutade jobbet i cafét för mig och nu ska jag njuta av 4dagars ledighet innan jobbet på Tempo börjar igen resten av juli och lite in på augusti innan jag far utomlands till kreta för att sola bada parta och BARA koppla av från omvärlden och allt folk. Ska bli så hiimla skönt kan jag lova!
Dagen har väl inte bjude på sådär jätte mkt, kom hem från skönsmon vid 3idag duschade och följde med madde och wåggen för att slå upp husvagnen som de ska sova i inatt, sedan hem och då åkte vi 3 på affärn, jag shoppade cola, gurka, morötter, paprika, dipp och min middag chicken nuggets (a) haha mysig "fusk" middag till mig själv ^^ Skulle egentligen iväg ikv, men kände mig inte allt för bra och k'nde ingen ork eller lust till att fixa mig och åka iväg så de blir en mysig ensamhemma kväll ikväll för only me. ;p Hehe

Imorrn hoppas jag veeerkligen på sol så jag kan få sola och bli lite brun, vill verkligen ta vara på dessa 4lediga dagar och bara ta de lugnt sola bada och kanske se om någon kompis inte jobbar, så man kan hitta på ngt, är veeerkligen sugen på att åka till sthlm och grönan och shoppa och åka karusell (a) haha men de är ju typ inga som är ledig så de blir lixom inget av med det, kanske får nöja mig med min utomlandresa iår ? Längtar hur som helst GRYMT mycket till dess. Men vill åka nå mer iår, så följa med utomland nå iår ? ;) hehe

Nu äre simpsons och jag ska sedan ut med hunden som är hemma med mig.. Ha de bra ikv, och tare lugnt. ;pp


Turkiet 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback