Asså jag är verkligen dålig på detta ;o

jag säger att jag ska bli mycket bättre och blogga mer, men håller jag de jag säger ? Bloggar jag mer ? Hmm låt mig tänka en stund.. Nej det gjorde jag nog verkligen inte. Så kan inte lova att det kommer bli nå bättre nu heller men jag gör ju iaf mitt bästa då det gäller blogga.

Denna dag började iaf men att jag vaknade upp i skönsmon vid halv 11, SKULLE kliva upp halv10 men jag var så trött så jag låg kvar en timme till (a) Sedan fick jag och Sara skjuts till jobbet i njurunda vid kyrkan där de är café . Vi servera fika för toook billiga priser. Var ju med i dagbladet här om dagen också för njurunda kyrka skulle de göra nå reportage om o.s.v så fick jag o sara vara med på bild som jobba i cafet nedanför för att det var såå billigt. :p Efter dagens HÅRDA arbete (a) hmm, snacka data och sola 8-) Så for vi hem med Saras mamma och då gick jag ut med min lillgubbe sippo (hunden) sedan in o käka pannkaka och nu sitter jag här och kollar på massa bloggar och bilddagböcker. :)

Morgon dagen kommer se ungefär likadan ut som denna, lika med resten av veckan jobbar ju i cafét hela denna vecka. :) Inne på andra veckan nu, sedan blir de tillbaka till tempo och jobba igen.

Kvällen bjuder på film på 3:an och popcorn kanske, annars inte så mycket mera.

nu ska jag stänga ner och säga hejdå till min moster och kusiner som är här från gävle och hälsar på.

Jag och Sara i turkiiet. =D
Jag och Sara i Turkiet, sköönaste vattne, dock lite läskigt men men =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback