Ännu en dag förbi, nästan iaf.

Nu eller för 2timmar sedan slutade jag jobbet för idag och fick vänta på mamma i regnet i typ 10 minuter :o de var en massa med jobbigt men fick väl överleva :p Kom hem och då blev de städa lite sedan tv för att se lite av topmodell Kanada och AFV :D roligt roligt. ;)

Ikv blir man ensamm och då blir det kungfu panda filmen och typ popcorn eller någo liknande, för mamma jobbar, pappa och chrisse är ute och campa och madde är i uppsala och är barnvakt åt mosters söt ungar. :) Så ikv blir de mys själv fast först Thai mat med mamma, och jag får INTE ta nr14 idag :| Mamma tvingar mig att testa något helt nytt ;o och jag som är så kräsen, tänk om jag inte tycker om ? Och då sa mamma : Då vare väl synd om dig då, du måste våga testa på nya saker för att veta vad som finns och inte förlita dig på de säkra hela tiden, bla bla bla :D haha Men ska väl göra de då ^^

Och jag fick nyss ett mail också om att mina kläder från La Redoute är packade och skickas idag, så lär få de nästa vecka :D LÄNGTAR ;) massa fina kläder och väskor och skor på rea så de blev bara 600:- för 2väskor, en klänning och ett par skor. :P

Nu ska jag och mamma iväg och köpa thai mat och myspysa till hon måste iväg på jobbet och då blir jag left alone in tha house ;oo herreguud.. Komma och joina mig så är de bara o ringa :D

Ciiaooo

När jag testade camen på nya datorn ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jag läser din blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback