Lördag

Något död man var imorrse kan jag lova asså. Låg vaken till halv 2 igår(fredag) och skulle upp halv 8 idag lördag för att jobba 8.30-15.00... Var som en vanlig dag, prata med massa roliga gammlingar och min favoriit som alltid säger "heej gumman min, saknat dig nuja kan jag lova" haha han är min bästiis (a) Sedan finns de två andra gubbar/karar som verkligen gillar mig och som jag verkligen gillar. =D hiii

Efter jobber shoppade jag och hyrde filmen försoning, verkar riktigt bra tror jag iaf... Shoppade grillolja eller vad de heter marinad föresten, till kötet, sedan kom madde och fredrik och vi grillade och myste, LÄTT roligaste måltiden jag vare med om, vi skrattade hur mkt som helst fredrik blev stucken av en geting i lilltån xD Madde och Fredrik försökte komma på vad de var för mer smak i drickan "Lemon lime" Madde tar en stooor klunk smaska lätt på drickan för att känna också säger hon "CITRON =D"  .... HAHAHAHHAHA dåå dog jag xD "madde i Lemon Lime äre FÖRMODLIGEN citron i x))) hhaha smart lilla syster ;p och fredrik typ grina sönder för sin tå^^ och lalala. Jag spruta ut dricka SOM ALLTID på min tallrik för vi skrattade såå mkt, hela tiden och åt allt ^^ ajja hur som haver så var det iaf det roligaste jag vare med om  på länge ^^ Fortfarande ont i kinderna kan jag lova..

Var as sugen på att gå på bio ikv men ingen vill ju :( Alla är på Yran madde har inge pengar och jag fick inte bjuda och lalalala... daaamp, vad ska man göra. :ooo

Imorrn blire iaf sova och jobba för hela slanten..

13 dagar kvar till kreta, grekland :D
28 dagar kvar till min 18års daaaaaaaaaaaaag :D <333333

None
Vart har sommaren tage vägen ? :oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback