Nu vare ett tag sedan :p

Nu  vare ett tag sedan man skrev sist, men jag orkar och har helt enkelt inte tid ;| 
På senaste dagar har jag hunne med att klippa bort 2½deci av mitt hår börjat skolan
börja spinning och börja tjäna lite casch igen.. :P (genom att jag är simskolelärare)

Det är väl ungefär det som har hänt, och idag skreiver jag BARA för att Emily tycker de är kul
att läsa blogg och hon tyckte jag skulle ta och skriva ;s Men hann inte innan jag skulle spinna
såååå, det fick bli nu ist innan sängen kallar. ;)
Idag har det vare skola gick från halv 1 till klockan 3. Det var MASSOOOOR med skönt. ;) hehe
2 lektioner varav att den ena typ sov man på och den andra gick man på fick info och fick gå :p
De är nice. ;) Sedan kom man hem och direkt ska man börja städa i vardagsrumme med mammi..
(vi har köpt ny kyl och frys, och då vi la in det i köket blev de lite stökigt i v-rum och kök såå man fick ju
ställa upp och hjälpa till då.. Så jag dammade av alla saker och alla bord + sterio + dvd/cd skivor ;o
Jobbigt men men, vad ska man göra då ? Sedan ut till min kära frigge. (ops srry far, menade mitt lilla "hus")
haha, han blir så irri då jag säger frigge xD men men, de kan vi ta en annan dag..
Sedan klockan halv 8 skjutsade pappii mig till njurundahallen och kvart i började spinningen. Spinnade en timme.
USCH VAD JOBBIGT ;| doog :D haha men det är sånt man får leva med, vafan måste ju träna nått mer än
bara dans. :p  Sedan hem också tog jag och okuperade (elr hur de stavas) duschen i ungefär 1timme (a)
vadå (?) gjorde ju andsiktsmask o assa shiit ;o tog ju sin tid (a)

neh nu är klockan mkt (22.10) haha (A) men lilla jag är trött efter dagen och ska upp halv 7 imorrn. :P
Och jusste ;| Balle, skolfoto imorrn... och ulf våran handledare sade "OCH INGEN SKOLKAR FRÅN FOTOT
JAG VILL SE ALLA NÄRVARANDE DÄR IMORRN!!!
" så undra vad som händer om man ej kommer, anntar man måste gå..........

Ajja nu blire säääääääääääng, men om nån vill nå så äre ju bara höra av sig endå ;)

have a nice life, and a good night :D <3

Mitt nya shortiiga hair ;p

image18

Kommentarer
Postat av: emily

braaaaaaaaa carrou :D det här måste du göra oftare (h) <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback