Första veckan i skolan avklarad.

har första veckan i skolan gått och det var väl rätt trevligt .. träffa alla kompisar igen och kolla på alla nya 1:or som komigt. :p hehe så roligt för man känner igen sig lite och de ser lite små rädd och bortkommna ut nu när de är där ^^ haha.. Gjorde inte så mycket nu under veckan, fick väl mest bara en massa info och så..
Slutat tidigt och börjat sent nästan varje dag nu och de har ju vare mycket skööönt (a)

Och i Torsdags (30augusti) fyllde jag år,och blev grattad av massa vänner familj och släckt, fick sms från vissa man inte snacka med på jätte länge och att de kommer ihåg att man fyller år då blir man glad :D och Erik ringde och sjungde för mig (a) haha snällt av han, han som sa att han vägrade göra det för att han ej kunde sjunga ^^  men han gjorde det iallafall :'D Jag fick presentkort på H&M, presentkort på Gina tricot, massa pengar, skedar, kollegeblock, kamera, smycken, JÄTTE fina rosa rosor m.m...

Fredagen (igår) var en mycket rolig dag på skolan ^^ haha (y) Saknat dessa små stunder xD Och jag och Carro jobbade som FAN på matten OCH FATTADE :o Omg, vi blev faktiskt riktigt nöjda över oss själva ^^ Aldrig jobbat så mycket i matte sen hela alla dagar under skolåren ;o .. Haha Sedan slutade vi 3 efter matten och jag har ont i huve än idag efter matte lektionen, träningsvärk i hjärnan (?)..
Klockan 3 skickade iaf madde ett sms och frågade om jag slutat, jag ringde upp o sa att jaghade de så träffade jag madde och Josse på stan utanför indiska.. (jag skulle shoppa ALLA mina pengar jag fått på födelsedagen) Så vi var på stan och jag shoppade för allt ;| har 50:- kvaar :P haha omg.. Jag köpte : en jacka på H&M, klänning+skärp på Gina Tricot, långa kvä strumpor + en skarf på H&M, färgglada strumpbyxer + Halsband på Indiska sedan tror jag ej att jag köpte nå mer ;s haha men mycket pengar blev det iallafall.. Sedan på kvällen blev det en myskväll framför tv:n med en film (a)..

Och idag åkte jag in på stan med pappa imorrse och skulle byta mian knästrumper (för smarta carro glömde ju kolla strl och bara tog ett par strumper och såklart blev det ju strl41 xD haha och det kan ju nog INTE jag ha som har strl 36 xD) så pappa var snäll och skjutsade in mig så gick vi och bytte dem och fixade, Elr hm jag fick tillbaka presentkort på 80:- eftersom att de inte fanns någon mindre strl på strumperna.. -.-
Ikväll tror jag nog att de bara blir lugnt eftersom att jag tror jag har feber. :( Mår absolut inge bra och nu ska jag kolla på Shrek den 3:e :D haha ^^

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback