Feels like tonight..

Dagen började med att jag skulle kliva upp halv 7 ;|
Omg, så jävla trött kom hem igår kväll vid halv 1 tror ja elr nå sånt ;s
hade språk, de va faktiskt rätt roligt. :O och ja de va JAG som sa de nyss.. ;p
Sean somnade man nästan på ekonomin... Och efter lunchen gick jag kicki och Ålen till ica (a)
Gissa vad vi köpte ? ;) Karra :D Mahaha.. ;) Gott gott, sedan satt vi i solen och myste o snackade.
Kommer tillbaka för att ha engelska neh då har vi ingen.. -.-
Så vi gick till parken vi satt i först o snackade vidare =)
matte efter detta ;| jobbade på som fan, meen fattade INGET och hann inte med allt.. :(
men men, dagen blev ju MASSOR med ljusare då vi skulle ha sköldpaddans lektion :D:D <33
LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE :D
ehm låt mig täänka.....
.... SKOJJADE, hata lektionen och lärarn ... -.- herreguud, tur Ålen gillar sköldisen iaf. ;)

Neh nu blire disney channel, vilket jag sanerligen LOVE LOVE ;p hiihii.. :D

Ha de bra.. Se yaah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback