Torsdag

Man orkar nästan inte ens skriva här, dagar då man har riktigt tråkigt o bara känner för att gö något men man orkar ej då blire bloggen... Ganska mycket nu i skolan, men det mesta är avklarat, vilket är mycket skönt och nu när de är nationella blir det inte mycket på dagarna. Som imorrn då slutar man 09.30. Rätt soft =)

Imorrse klev jag upp 06.40.. Sedan 07.00 mötte jag Anna borta vid tennisplanen så tog vi o cyklade runt västbo.. ungefär 8km.. :) MKT duktigt.. 20 min tog det.. Skönt o cykla sådär på morgonen, då vi gick till bussen som gick 09.20 så känndes det som det var mitt på dagen.. Åt frukost också för typ första gången på 4 år.. :| hehe..
ganska jobbigt min mage är ej van att äta då så as nära jag spydde :o likte läskigt men jag klarade mig..

Drygt och tråkigt på skolan som vanligt, tur man har brudarna, gör allt genast mkt bättre :) Och sedan idag har jag bara softat, kolla på massa film IGEN ^^ kollar på film HELA tiden :o shiit.. :D
Imorrn blite nationella matte A sista delen.. sedan hem och då ska jag och Anna gå runt västbo :) Aktiva jaoo.. ;)

Lördag är det Dans Show då, mycket kul faktiskt. :)
 
har ej sååå mkt mer att berätta.. :) mer än att jag tycker om min lill sis Chrisse MKTMKTMKT och min mamma =) ni är tooookigast i världen ;) haha.. <33333


~Jag vet att jag inte ska känna såhär nu, men jag gör det endå, och du förstår inte hur det är.. Du tror så mkt hela tiden saker som ej stämmer, märks att du inte känner mig så bra som du trodde.. Och jag blir så jävla nere så fort jag tänker på allt.. spec de nu.. vill verkligen ej, men kanske ska vara lycklig för dig ? men det går fan INTE... det går bara ej.. :( saknar diig föööör mkt.. :'/ men är för feeeeg för att våga säga något, de gör vääääärkligen ont. :( varför kan det inte bara vara som det var, allt som för 1-2 månader sen? jag pallar verkligen inte detta :( det GÅR INTE!!~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback