Lördagen

Idag så var det lördag och då...
Klev upp vid 1, men de va bara för att jag blev väckt först vid halv 8.. :p  Gansk ajobbigt.. och då städade jag lillsyrrans rum. MKT snällt gjort av mig tycker då jag.. :p Sedan gjorde jag min matte läxa och engelska läxa som ehentligen skulle vara inlämnad på fredagen men jag var sjuk ti-ons så jag visste ej om det.. Såå jag ska lämna in det på måndag ist =) menjag blev klar med det och det känndes mkt bra. Sedan blev det data kanske en timme elr så, för då kom madde hem från bodaborg o skulle lägga överbilderna (eftersom att jag satt vid hennes data) har ej vare ut i min frigge på 2dgr.. ^^ hehe har inte orkat, ganska jobbigt o gå ut o in hela tiden.=) Men men.. Sedan klockan 6 tog jag pappa mamma madde o chrisse och åkte skoter till nolby till våra kusniner elr aah asså pappas bror som vi skulle äta middag hos =) Sedan klockan halv 8 tog jag skotern hem med madde dårå, jag som skjutsade henne eftersom att de är jag som har kort ;D... Hem o så sedan kom Oskar. =) Så typ drygade vi på inne osådär, sedna ut till mitt lilla hus, så kollade vi på tv på 2 st filmer, sedan klockan 12 drog han hem.. och då satte jag mig vid datorn här o nu ska jag kolla på CSI tror ja.. elr kanske sova.. |-) börjar bli lite trött...

Imorgon så ska jag ut o åka lite skoter igen.. fast då blire nog längre tur i några timmar typ =)
OCh nu i veckna äre MKT soft :D Onsdag går vi till 12.45 för två sista lektionerna blir inställda och på torsdag är vi lediga för våra lärare då är borta :D MKT soooft.. ;D Fast sedan har vi ju data prov o svenska prov men de är ju ganska lätt så det fixar sig nog lätt.. :p

Ajja nu ska jag byta om o lägga mig i sängen =)
ha det bra.. Pusspusss .. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback