FREEDAG =)

Denna dag..

177025-1..
Började med att jag försov mig.. :o haha hade ställt klockan på 06.30.. Slog av den o vaknade igen 07.20 och min buss går 07.40 ^^ hahaha typ hoppa upp ur sängen o skynnda sig in borsta tänderna o sedan sminka sig o sedan gick jag hemmifrån 07.26. ;o REKORD.. haha blev klar med allt på 6minuter :| Måste varit förjävla snabb :D Såå jag hann också med bussen =) Kom till skolan hade Historia och disskussion med Carro om sushi och Syrssor.. ;) hahaha xD garvade typ sönder.. ;p mkt roligt Plantor och bollar med ^^ mkt skoj.. :D sedan engelska, så skrev carro svaren åt mig medans jag jobbade med anoruxia häfftet.. Snacka om Bussted av Karin ^^ haha hon vart ej sur men hon ba "inte jag som lider av att ni fuskar" haha(a) OPS .. ajja ;D orka ej bry mig.. :p va ju bara massa ord man skulle leta .. :s
Sedan lunch, Svenska o sen klassråd 5min sedan fick vi gå xD sedan matte.. ^^ Vatten o jävulskap ^^ Asså orka, har ingen nytta av det orkade ej gö matte läxan hade ingen gradskiva men de gick bra med linjal så måste gö den imorrn .. |-) Ajja det var faktiskt skoj idag på skolan, roligare än vanligt nog för att man har så roliga kompisar. :D miihii.. ;)

Och sedan vid maten idag då vi åt tacos kasta mamma majs på mig .. xD haha för jag sa att hon var "un old ladie" :D hahaha.. sedan så garva vi sönder åt ett namn madde skulle ha hetat xD hahaha sedan viftade vi med örona o pappa va ju fulast på de.. xD hahah också flög vi typ iväg ^^ HAHAHAHAHA bara madde o jag som fattar o mamma o pappa meen .. :D HAHA GRMT kul..
sedan på maddes rum sa madde att jag ej skulle mucka med henne för jag skulle åka på stryk ? undra vem som låg fast på golvet o vem som gjorde pickedöden :D haha madde låg på golvet o jag pickade.. ^^ hahahahahahahahahah Madde garvade som fan o Josse bara kollade på xD AS kul.. :D haha Sedan kittlades vi o madde bad till nån o fulade oss MASSOR :D hahaha ^^ fett kul.. :D

Imorgon Först på dagen blire ut med skotern =) Sedan matte läxa ^^ -.- !!! Sedan söndag blire typ kalas och skoter ? ;) 

Ha det bäst så länge =) Pusssen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback