Tears don't fall...

177025-3


Denna helg har faktiskt varit mycket okej.
Började i fredags på skolan med massor av skratt och roligheter, det var en mycket bra fredag.
Kanske inte så konstigt var ju med snuskpellarna Kicki och Anna ^^ Fina samtals ämnen osådär ? xD
Jag och Anna var ju pluggisar HELA den dagen, ;o fyfan vad vi jobbade på duktiga var vi, MKT duktiga=)
Historian läste vi massa sidor till franska revolutionen, engelskan är vi ju i olika grupper och då är jag ej med Anna men det gick bra ändå fick ganska mkt gjort faktiskt ;D Sedan svenskan vare ju bara o kolla på film `Tristan Och Isolde´ har dock redan sett den men det funkade väll bra ändå..  Sedan var det matte jobbade AS mycket.. ^^ Pluggis märkta nurå av kicki men de är sånt man får ta, har ju matte prov imorrn och jag kan nästan ingenting.. ;o dör om jag får Ig på ENNU ett matteprov.. :( men får kämpa på..
Dagen fortsatte med bussresa hem med anna xD ENNU en gång massa skratt.. :P ALDRIG haft så ont i mina kinder förr tror jag ^^ Bockarna bruse sagan rädde ju ut sig då Anna kommer på att vi sjunge fel hela tiden det var ju den lilla bocken som kom först och inte sist som vi sjung.. :p haha så då fixade det ju sig kan man ju säga.. =) Fick ju texten sen på msn av anna.. (y)
Denna fredag fortsatte med att jag gick ut med lill hunden våran.. ;) Sippo.. :D sötast i sveige..
Då ringer Oskar, så skulle han komma till mig kvart i 5.. Så då kom han vi satt vid datan kollade på tv sedan käkade vi, efter det kollade vi på Hunting elr vad det hette, vi hade ej sett klart den förra helgen, fyfan jag var AS rädd.. :| sedan kommer den jääveln o skrämer skiten mig då dog jag fan :D
Mitt hjärta var upp i halsen.. PRECIS då jag var as rädd skrämmer han mig.. :| usch,usch..
Sedan drog han vid halv 11.. jag la mig i sängen o kollade på film somnade på engång.. :o på en FREDAG typ halv 11.. ;o OMG :D haha vaknade 08.00 på lördag AS pigg, jag : FUCK jag somnade :|
hahaha TIDIGASTE jag somnat på en fredag o tidigaste jag vaknat på en Lördag.. :p

Lördagen Fortsatte med att jag låg kvar i sängen från 8 till 12.. Kollade på Disney Channel :D haha^^ men det är bra så käften ;) Sedan upp, käkade, osådär pluggade matte :| USCH.. sedan så ´drog jag o solade med Syster.. =) brun brun ;) sedan sminkade jag henne så käkade vi sedan vare melodifestivalen.. Kollade på det med mamma pappa och chrisse(minsta systern) INGA bra låtar .. xD brukar inte kolla på detta men igår blev det då så, sedan kollade vi på Snow dogs.. :D haha fett rolig film.. ;)
Efter det var klockan halv 12, jag satte mig vid datan , och snackade med Tore och Erik blandannat..
Ska ju vara med Erik i veckan :D han kommer då till sundsvall och det sk abli så himla kul att äntligen på träffa pojken.. ;) Sedan så riingde jag till Tore vid 12.. vi snackade till klockan var strax efter halv 2, sedan läste jag min tidning jag köpt på affärn tidigare `SOLO´ läste den osådär, sedan 2 somnade jag.

Söndagen Idag, klev upp 07.55.. klädde påmig tog min väska o 08.10 kom sara, och vi åkte ner till simhallen hade simskola med alla dessa Gulliga barn |-) haha.. :p Som är så snälla o lyssnar.. (y) vissa iaf.. ;) Plask o lek lärde sig simma bröst sim mkt bra.. :D jag är ganska stolt att jag lyckades få dom att göra rätt, så med simdyna simmade dom bröstsim :D Sedan slutade man 11, hem o käka o nu sitter man här =) Ska snart tillbaka till simhallen o ha mer simträningar, fast då äre bara 2 st.. =) menmen , man får ju pengar sedan är det ju roligt så :p det är ju bra.. ;) man brukar ändå inte göra nått på söndagar, så det är ju skoj... Ikväll blire John Tucker must die, och massage av Mamma.. :D Mysiit.. ;) Sedan blire matte och sängen .. -.-  SUCK.. Orkar inte.. :| VILL INTE ha IG igeeen.. ;( ajja

See yaah suckers. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snuskpellar? :O det var det värsta! Om vi är snuskpellar vad är du då? ;) näämen ni var så söta nerds så =) fast jag förstår fortfarande inte varför det inte uppskattades när jag kastade papper på er =S=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback