Julen över snart NYÅR ;)

Nu är julen över och de är ju trevligt. :P små jobbigt sådär med jul, man blir så pank och allt är hetts och maten är BAJS |-) Levde fan på jävla julhårdbrö hela julen.. -.- tycker inte om julmat och de är ju allt som finns ;s så fick ta ljusa hårdbrö mackor ja x) haha. Men jag dog ju ej så de var väl bra då :p

Och Idag var det första dagen på ny jobbet, Tempo Bredsand ;) det var riktigt roligt. Fick göra allt möjligt och tiden bara rann iväg och vipps så slutade jag ;o herregud. :p Tur det var roligt då iaf, jag som gått och vare så nervös (a)
Snart äre nyår och då blir de skoj ;D möhö.

har inte så mkt att skriva heller.. 8-) I måndags var jag på stan iaf, shoppade kläder, och ikv vet jag ej vad de blir och imorrn blir de stan med emily sedan kvällen blire väl till o dra ut. (a) Skojskoj :D Lördag ska jag vara med Emily igen och söndag vet jag ej. :) så ser min helg ut iaf.
'

Ajja, ha't bra! Puss :D
 

Det handlar inte alltid om hur man ser ut, utan hur man beter sig det handlar inte om hur många vänner man har, utan vilka som alltid finns kvar, det handlar inte om vart man vill, utan om hur man tänker ta sig dit, det handlar inte om vad folk tycker om en, utan vad man tycker om sig själv och det handlar inte om att få den alla vill ha, det handlar om att få den man själv vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback