Hej hopp..

IDag på skolan var det rätt lugnt, lite panik hade nog vi tjejor inför MATTEPROVET vi hade idag ;ooo Men det känns tur nog som det gick väldigt bra och som de lät på flicksen gick de bra för dem också :D (Y) jag som trodde jag skulle få IG , och nu känns de NÄSTAN som jag skulle kanske kunna få VG på de där provet ;o gjorde iaf alla VG fråger och jag fick Samma svar som theres i min klass på dem, och ofta två gör PRECIS samma och de är fel ? ;o njaaa, hoppas inte de iaf (a) hehe men jag suger ju på matte så man vet ju aldrig, men hade faktiskt plugga till detta. ;)

Anledningen till att jag faktiskt för en gångs skull på LÄNGE skriver här är för att min kära vänn Petra tycker att jag skriver alldeles för lite här.. ^^ hehe så BARA för den lilla goproppens skull skriver jag här :D Och det var hon jag var med denna kväll =) Men innan hon kom så städade jag och julpyntade fint här på mitt rum (a) jag är sååå duktig, och jag var värkligen noggrann också :D sedan gick jag in och käkade middag, haha och jag drack trocadero till maten och rapade AS massa ;o haha men Wåggen tyckte iaf de va lite roligt xDDD haha same good humor as me ^^ haha.. Ajja, sedan blev det färgning av systeryster Maddes hår (y) jag är GRYM på de, så ofc blev de as niice ;D haha, (eftersom jag gjorde de då) SEEEDAN kom miiiin Bebis Petra till mig.. och vi ville ut men de var ingen som ville ut/var inne på msn som man kunde fråga, jag vill åka snowracer ;o och skooter :D men de blire imorrn ;) Så ikv kollade jag och Petriis på IDOL (y) YES att marie och Amanda gick vidare ;) Vi hurrade av lycka =) Sedan så gick vi in för jag visade vårat nya kök och stolar o bord och allt vi gjort xD KÖPT ALLT NYTT :) så jävla nice, sedan tog vi med oss trocadero ut hit och kollade på White chicks xD KÖNG film, skrattade som faan... Sedan kollade vi på ngn nnan film och vid halv 12 drog petriis hem för hon skulle upp tidigt imorrn och gå på stan,men ska vara med go'ungen imorrn kväll med =)

och nu är klockan 02.46 och jag kan ej somna, kollade nyss på harryPotta och fenixordern ^^ hehe Inte den bästa harrypotta filmen jag sett men okok... Ska nog lägga mig i sängen och lyssna på Alicia Keys - no one nu tror jag, min o Petras lååt :D <3 satt och sjung till den förut xD hehe då Amanda sjung den på idol typ.. :p

Go'natti pusspussii

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej jag har skaffat mig en ny blogg ;) tänkte bara informera dig om detta :D

Postat av: petra

you go girl :D hihi! sötnoooos

2007-12-12 @ 14:29:54
URL: http://petrawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback