Äntligen jullov

Äntligen är det hela ständiga tjatet med skola över för någon vecka. Lovet kommer MYCKET väl passande just nu, för jag är så allmänt less så om det hade vare minsta dagen till hade jag seriöst dött ;|

TVUNGEN NU ATT SKRIVA OM DETTA INLÄGG SOM JAG SKREV I FREDAGS MEDTANKE PÅ ATT FEL PERSONER TOG ÅT SIG OCH ANDRA BLEV SURA OCH NU ÄR JAG ALLMÄNT LESS OCH BESVIKEN ÖVER ATT FOLK TAR ÅT SIG OM DE INTE ENS HAR GJORT NÅTT ? FÖRLÅT OM NI TÅG ÅT ER SOM INTE ENS VAR MENAT TILL ER OCH JAG HAR NU EJ KVAR DE JAG KÄNNDE FÖR EN SAK SOM INTE VAR MENAT ÅT DE ANDRA..

meen detta inlägg tänkte jag inte sittta och klaga över en masssa.
som tex igår, då jag slutade 2h tidigare :) alltså halv 3. Hade ingen org&ledarskap med sköldig nämligen för hon skulle fika med personal, så jag tog 14.35 bussen till kvissle för att träffa Sara utanför Marie's caffe. Kommer dit och precis då jag kommer ringer Sara och frågar vart jag är och jag säger att jag kom precis så då kom hon ner från sin farmor och vi gick in och tog oss en varsin dricka o en muffin :p Satt och snackade om allt möjligt i ungefär 3timmar x) haha men det var mycket trevligt eftresom att jag inte har varit med den spilivinken på ett bra tag ;o Det var iallafall en trevlig/mysig fika stund och sedan tog jag 6 bussen hem ifrån kvissle. Och då hade de här hemma redan käkat och jag orkade ej värma på så ingen middag för carro x) Elr trocaderon och den halva muffin kanske räknas som fika/middag ;p haha.

Idag fredag så var det iallfall skolavslutning :D YES ÄNTLIGEN! Det är nice, kom liite försent också x) skulle möta kicki och Tomsiie utanför kyrkan 10.45 typ :p Men 10.45 satt jag på bussen som NÄSTAN var vid hållplatsen jag skulle av vid, dum som jag var hade jag på mig lite klack på mina skor och de är HALT, men jag är så duktig så trotts försening av minbuss + klackiisar kom jag 10.50 ;p duktigt av mig :D så vi gick in i kyrkan o lyssnade på allt jävla skit |-) hyfsat drygt men det är sådant man får ta asså. :) avslutning ska det iallafall vara annars får man ju nästan ingen julkännsla av att de faktiskt blir jullov ;p Sedan följde jag med kicki ner till navet och så kom Wåggen och Madde som jag skulle på stan med och handla julklappar med =D köpte present till mammi och pappi, madde köpte åt chrisse och Wåggen köpte åt sin fader :) Käkade på kebabcity gjorde vi också x) herregud jag måste skaffa mig hyffs alltså xD fy på mig :D men bara madde och Wåggen som vet ;) sedan tog vi 16.05 bussen hem tror jag :) också fickjag skjuts hem av mammi som var på affärn där jag hoppade av :)
Sedan hem och käka och slog in paket och lite disney channel sedan data. Och ikväll ville jag ut men så blev det icke, dels har jag ingen lust nu längre för jag är PISSED OFF på en viss "liten" jävel. :@
Tur som jag har, så har jag ju en RIKTIG vänn vid namn Petra som jag veerkligen tycker om. Henne ska jag vara med ikväll och ha det mysigt med :) Alltid lika skoj med den lilla Åsnan ;) <3 Får se vad kvällen för oss har att bjuda på, men bra blir det nog. :D

Och imorrn ska jag på stan med min kära minsta lillasyster Chrisse som ville ABSOLUT köpa julklappar till mamma och pappa :D söt är hon, mycket omtänksam och bryr sig om alla. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback