3:e Augusti 2007

   image12   image13   image15

GangztaarT systrarna Svensson ;D

Idag vet jag inte vad jag har gjort ^^ Dagen har bara swiiiich fare förbii mig. :p
Vet iaf att jag var med mamma på affärn och handlade mat och shiit och att jag tage kort på massa onödiga saker och att jag har kolla på film illitionisten (tror jag den hette, är inte 100 på hur man stavar till den heller :P)
Men skit samma, filmen var iaf KANON bra.. :p
Och det var ett tag sen man skrev här, men ha rinte orkat lägga ner tid på blogga, eftersom att man gör sååå mkt på sommaren så man hinner ej med och man orkar inte skriva (iaf inte jag;p)
Men nu innan jag ska lägga mig och kolla på Linas kvällsdagbok tänkte jag att jag kan ägna mig en sek åt detta och kanske ta upp det och börja skriva litegranna igen :p Det är ju ganska skönt ibland och bara skriva av sig, så får väll se hur det blir med detta..

Men ha det så bra så läänge ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :) jag läser från och med nu din blogg, så du har åtminstone en anhängare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback