Det var ett tag sen. ;D

      image9image10image11

Nu var det då ett väldans tag sedan jag skrev här. Men jag har inte orkar plus att jag har haft så mycket annat för mig nu på senare tid. :) Men nu är det lov och nu hade jag lite extra tid över idag innan en kompis till mig kommer hit.. Så jag tänkte "hmm vad ska jag ta o göra nu?!" så satt jag o läste andras bloggar så kom jag på : "men vafan, jag har ju också en blogg kanske ska skriva lite där då eftersom att dte var ett tag sen..." så då loggad ejag in och skrev :D hehe.. 

Lovet att hittils vare MKT bra. :D vare med Erik hela förra veckan lördag till lördag =) Sedan så på söndagen tog jag det bara lugnt.. På måndagen var jag med oskar och tisdagen var jag med Emily.. :D Jag och Emily var på stan ett tag käkade på Subway (a) sedan tog vi hennes moppe hem till mig.. På vägen stannade vi på Godis bassar och köpte godis. :P sedan hem till mig.. satt o kolla på datan o fundera vad alla hade för sig, sedan drog vi till kvissle och käkade strips o dricka på Momangen :P sedan satt vi inne på badhuset och drygade.. Sms:ade Linus och dom var ute o grillade så vi tog moppejäveln till matfors :| FETT KALLT :D haha .. Frös sönder.  (a) men men det var kul där. :P hehe roligare än att sitta o göra inget alls. :P hehe kännde INGEN ^^ men det funkade endå, snackade ju endå med massa av dom så =).. Sedan 01 drog vi hem :p FYFAN VAD KALLT det var :| DOG.. Kom hem släängde oss i sängen med duntäcke mjukisbyxer tröja o allt o drog överkastet över och blev inte varma :| emn undernatten blev vi varm..

Onsdagen klev jag upp 8.. jag Sara och Chrisse skulle till paradisbadet. :D så vi åkte hemifrån 09.20 ;)
Så åkte vi 3 bara upp dit, så vi lånade min mor o fars bmw.. =) Sara har ju körkortet nu så. ;D .. det var soft att åka dit bara vi 3 tjejor. :p Träfade massa folk jag kände där.. :| hehe och vid halv 4 då vi badat i 4timmar klev vi upp o bastade o.s.v.. Poppade AS mkt musik hem o nu har man oint i arsle o blåmärken överallt o brännsår :D haha ^^ men det var värt det lät ;) skoj som fanken =)

Idag klev jag upp halv 11.. Sedan var jag borta till klockan kvart i 2... <33
Kom hem käkade och sedan så klädde jag på mig riktigt hade ju bara på migtyp pygamas o inga strumper o.s.v. ^^ haha.. Sedan smet Sippo (våran hund) ut o leta han.. :P sedan kom han hem ^^ Madde haffade han på baksidan =)
Och nu snart ska jag vara med en kompis =)
Nu ska jag iaf käka.. ;)
och resten av dagarna ska jag vara med Emily o vi ska väll tjocka oss på nån resturang (a) hahaha xD ;)

Se yaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback